Blomsterlådor

Idag köpte jag Hus & Hem´s nya tidning Snickra & fixa. Jag har lite dille på att köpa böcker med projekt som man kan göra själv. Som vanligt drömmer jag mig bort och tänker på allt jag vill snickra & fixa. Självklart är jag realist och vet att sommarens projekt blir något helt annat men man kan ju få drömma lite.

Ett projekt som jag såg i tidningen och som jag faktiskt ska göra i år, banne mig, är blomlådor. Blomlådor i trä som ska sitta utanför köks och biblioteksfönstren.

Bilden har jag fotat av från tidningen så den är lite gryning. Vita blomlådor är så vackert men passar inte vårt hus så våra blomlådor får lov att bli vinröda som fönsterspröjsen eller gråa som fönsterfodren.   

Kommentarer

AnnCharlotte sa…
Snyggt att det är samma färg som går igen i fönstren....
Hoppas det blir gjort.
Jag har en tendens till att planera lite för mycket...;))
Ha det bra ;)

Populära inlägg