Så nu var det beställt!

Efter att ha letat efter ett kastanjestaket i Sverige och England har jag nu äntligen gjort en beställning. Det finns inte så många försäljare i Sverige, inte som jag hittade på nätet i alla fall. I England finns massor. I Sverige kostar det betydligt mer än i England, fem gånger mer för att vara exakt. Därför började jag titta på möjligheten att beställa från England. Svårigheten var att hitta en fraktfirma för privata personer som kan ta sig an ett så pass stort projekt.

Efter lite letande blev jag, från England, rekomenderad en försäljare i Sverige som just nu har kampanjpris. Plötsligt blev det "bara" tre gånger dyrare och räknar man på hur mycket frakten skulle kosta så var det inte värt besväret att hämta det från England. Därför har jag nu, efter några turer, beställt mitt staket från http://www.hundenochherden.se/ . Har jag tur kommer det om två veckor. Håll tummarna!

Kommentarer

Ruben sa…
Det kommer att bli superfint!!!
Ha det gott!
/Ruben
AnnCharlotte sa…
Härligt och vilken tur att de har kampanjpris.....;)
Ha det bra ;)
Jag håller tummarna!

Populära inlägg